wednesday and still at home

onsdag och fortfarande hemma.. det går långsamt men säkert framåt! jag skulle tro att jag är i skolan imon. eller jag hoppas åtminstone det.. man hamnar ju så mycket efter i allting annars. känner redan att jag kommer att få offra hela min helg till en massa plugg. hard workwork! jag ska plugga idag med. men det går inte så bra när man inte mår bra och det är jobbigt för den delen också. men matte och datorkunskap ska jag göra klart iaf. religonen har jag med kvar, men tyvärr så verkar det som om jag har boken kvar i skolan. så vi får se hur jag löser den saken.

blää, jag som älskar att spela inomhus missat första träningen idag.
men imonkväll blir det en runda till simhallen med julia och bubbla och kanske simma lite. mysigt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0