sixxxxxteeeen

då har även jag fått turen att fylla 16. haha :) det firar hela min familj med att ha maginfluensan. (y)
fast jag är på bättringsvägen måste jag medge.
jaha, morgonen började inte som vanligt, fick ingen sådär mysig frukost på sängen. fast åandra sidan så hade den nog inte blivit så mysig i alla fall med tanke på att dom andra hade gått och algt sig direkt och jag hade fått ligga där ensam. nej, men jag sa igår att det är bättre att ta det ikväll istället, då man kan hoppas att dom andra känner sig lite bättre i alla fall.

jahanehe, annars roar jag mig framför tvn med coca cola :)
fårse vad jag kan få ikväll. men tanke på att både mamma och pappa hade tänkt att handla åt mig igår så antar jag att dom inte har gjort det eftersom dom varit hemma. så det blir väl pengar och godis sålänge skulle jag tro :)

Kommentarer
Postat av: Malin Köhnke

Grattis Grattis! :) <3

2009-10-06 @ 16:40:46
URL: http://maliiinnk.blogg.se/
Postat av: ronja

grattis i efterskott fissara :)

2009-10-07 @ 20:30:11
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0