naturkunskapsskit!

mitt huvud säger; sara, ta tag i ditt liv och börja plugga. så nu ger jag mig och sätter igång och arbetar för fulla muggar. kan inte slingra mig mera nu, för då kommer jag aldrig att bli klar i tid.
det är naturkunskapen som står överst på listan.
har varit ute och kört i nästan 1 timme. måste erkänna att det går bättre och bättre för varje gång. (stolt) HAHA. :)
annars har jag inga planer för ikväll. antar att jag inte borde ha det heller, för då spiller jag ju min tid för allt plugg. så får väl stanna hemma ikvälll!





men först ska jag göra mig lite varm och gott te och gosa in mig i en filt,
sen blir det full fart med naturkunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0