milen <3

usch, den här dagen har inte jag gillat förens... nu?

morgonen började redan dålig då jag fick hoppa upp ur sängen då jag glömt att ställa klockan och trodde att jag redan börjat. det fortsatte med att jag nästan glömde att ta med mig idrottskläderna till skolan.
matten var tråkig och jag fick reda på att jag måste göra 700.000 sidor över helgen.
väl på idrotten så märkte jag att jag glömt ta med mina shorts. ( jag som aldrig glömt shorts innan ) glömmer dom när det är milen. så jag fick tralla runt där med ett par assnygga röda shorts i ett antal storlekat för litet.
sen sprang jag FEL och kom dit som peter sagt att vi inte skulle komma, för då var vi fel! och givetvis kom jag dit. ÅÅÅHHHH HALLÅ SARA! jaha, då såg jag tre gubbar i en bil och jag frågade dom om dom sett någon/några springa förbi här. "nej, det hade dom ju inte, men lite längre upp hade dom sätt en rödklädd kille som sprungit in". så kom jag ju på att det var johan. så jag fick vända och springa tillbaka och in på "rätta vägen" igen. så där tappade jag x-antal minuter. så resultatet blev 1 minut sämre än förra året. vilket jag hade förbättrat om jag hade sprungit rätt (y) så kan det gå om inte haspen är på!
men nu är jag äntligen hemma och har lagt mig i soffan framför förlossningskliniken? , HAHAHA finns inget annat att kolla på. nu börjar dagen bli bra igen. :)

måste bara säga att filippa och julia gjorde ett riktigt bra resultat på milen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0