måndagstrött

även att jag är ledig imon så är det alldeles strax läggdags för mig. egentligen så spelar det ingen roll om jag sitter här eller ligger i sängen, somnar vilken minut som helt i alla fall. kom nyss ut från duschen också. tänkte att om jag tar en dusch så brukar man ju piggna till en aning åtminstone, men icke-sa-nicke. min tiominuters sköna dusch gav inget resultat. så här sitter jag nu trött som en jävla apa och överväger om jag orkar ta dedär tio långa stegen från soffan till sängen eller inte. ett beslut som jag måste ta mig en funderare på en stund! hahahhaa, känns typ så i alla fall.
men aja, har även precis kollat in lite kläder som jag nappat på, vilket är bra för jag måste "ha"(haha, känns rätt krävande att uttrycka sig så) rätt mycket kläder nu eftersom min garderob nästan är TOM!
med tanke på att jag sparat massa pengar de senaste månaderna + att jag nyss fyllt år så ligger min ekonomi helt åt rätt håll nu.. tills imon om jag ska vara lite mer exakt! då lär jag väl nästan ligga på minus sidan. HAHAHA

ikväll har jag pluggat engelska.man skulle skriva ett e-mail på 300-500 ord, det tyckte inte jag lät så farligt till att börja med. men när jag skrivit 150 ord så trodde jag seriöst att 300 ord var rena skämtet.
men jag lykades att koka ihop ca 320 tillsut. inte dåligt, inte dåligt!

puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0