litteraturläsning för fulla muggar

idag vaknade jag vid halv tio, vilket jag tyckte var väldigt bra, för hade jag haft otur har jag inte vaknat förens 12 och då hade halva min dag försvunnit. nästan direkt när jag vaknade smsade jag julia, för igår lovade jag henne att följa med till skolan för hon skulle låna en bok. sen hämtade vi även skolkartalogen. så har bläddrat lite i den idag.

nu arbetar jag med litteraturläsning som är sådär halvtråkigt. min katt vill hjälpa mig så mycket som möjligt och lägger sig därför mitt på alla mina papper, har säkert fått lyfta bort henne 5 gånger. HAHA
och med tanke på att jag inte är en bokmal så valde jag att skriva om samma bok som jag gjorde i nian :) & har även kvar det litteraturarbet!
ikväll ska jag delta på den första inomhusträningen, (var ju sjuk förra veckan) ska bli skönt att träna inne, jag gillar det verkligen. dock är den i alsbohallen, och på något sätt har jag fått för mig att jag inte tycker om den hallen :D låter konstigt kanske, men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0