jäklans dag :(

jag, mamma och kalle ligger hemma i maginfluensan :( stackars oss!
det verkar som om sara får spendera sin 16-årsdag i soffan imon.
pratade nyss med julia om att jag hade tänkt att hon kunde kommit och ätit tårta imon, men men tanke på att jag är sjuk så är det inte så smart att hon kommer. så det får bli till helgen istället. och hon som hade tänkt att överraska mig med fika imon. (a) guulllligt. :)
just nu ligger jag och kollar på göteborg-gais och försöker att leta upp pappa bland all publik, haha nejmen har är där med jobbet och kollar på matchen. så kalle och jag ligger här i varsin soffa med varsin dator och har askul. ja, beror ju på hur man ser det.

nepp, dethär får bli ett kort inlägg. känner att jag inte riktigt har någon inspiration nu.

Kommentarer
Postat av: julia

synd att du är sjuk, men du får krya på dig!

ringer dig självklart imorgon, så kan vi bestämma mer imorgon! :D

2009-10-05 @ 21:48:39
URL: http://jjuliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0