idag har det varit allt från...

idag har det varit allt från skola, fenix, julia och lite plugg!
jag mötte upp julia vid halv fyra i skolan.
jag, filippa och julia spelade lite kort tills filippa skulle bli hämtad.
sen slank julia ocg jag in på fenix på hemvägen.
där tanten som stod i kassan drog till med "ojdå!" då jag skulle beställa
min tredje kaka och julia utbrast i skratt!
visst känner man sig oerhört smal då? jaja..
sen bestämde vi oss för att cykla hem till julia.
där stannade jag till klockan var sex, för julia skulle iväg och träna
och var var faktiskt tvugen att skriva det sista på historian.
nu gjorde precis mellberg 3-0 till sverige.
men det spelar ju ingen större roll i alla fall.
allt för mig för tillfället. pusss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0