HAHA, snälla

haha, fyfan :O det har seriöst ringt hur dumma försäljare som helst hit idag.


telefonen ringer:

*(jag) -hej det är sara!
*(försäljare)- ja, hej! är det bosse jag talar med?
*(jag)- bosse? nae det är sara!
*(försäljare)- skulle jag kunna prata med honom?
*(jag)- nej han är "inte hemma" just nu.
*(försäljare)- aha, är du möjligtvis hans sambo då?
*(jag)- eeehh, nej jag är hans dotter.
*(försäljare)- jaha ursäkta mig. skulle jag kunna få prata med din mamma?
*(jag)- amen hon har inte bott här på 5 år.
*(försäljare)- jaså, men då återkommer jag en annan dag.

det värmde ju verkligen när han tror att jag är min egna pappa. HAHA, snälla!



Kommentarer
Postat av: lisa

hahaha, har du lite mansröst sara ;)

2009-10-07 @ 17:04:30
URL: http://lisaelmersson.blogg.se/
Postat av: sara

haha, börjar undra lite över det jag med! :)

2009-10-09 @ 13:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0