en kväll i simhallen

jahanehe. kom nyss hem från lite mys i simhallen med julia, madde, kalle och anton. fast vi satt bara i bubbelpoolen hela tiden. sen körde jag hem i kylan och nu sitter jag här ingosad i en filt, med katten i knäet och har precis druckit upp mitt te. sen sitter jag även och envisas om att jag vill se inlåst. men kalle kollar tydligen hellre på prison break, och min tv funkar inte för tillfället.
haappp, imorgon är det äntligen fredag, vilket uppskattas otroligt! sen börjar vi inte förens 09.50 imon heller, så lite sovmorgon också. efter skolan tar jag tåget in till kalmar för att möta upp mamma och sen ska hon följa med och shoppa. måste ha en vinterjacka och det är där som mamma komma in i bilden. hahaha hon får stå för priset där!
det får nog bli en lång everest jacka. älskar min gamla fast i den "korta modellen" , fast tyvärr så passar den inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0