saraa-a-a-a-a

puuhh! nu kan jag äntligen pusta ut och göra något jag vill. har pluggat hela eftermiddagen/kvällen.
det blir ju tyvärr så när man är sjuk en längre tid. men det är väl smällen man får ta kan jag tänka mig.
datorkunskapen, matte, religonen och lite svenska är avklarat. nu ska jag göra mig en kopp te och bara njuta av kvällen. känner att det skulle vara behövligt.
haha, plus att mitt hår är ett enda burr eftersom jag inte orkat bry mig så mycket om det idag så måste jag hinna med att platta det innan jag går och lägger mig, så blir det inte lika mycket att göra imon.
men nu, en kopp te framför tvn!




Sara Sandberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du är i håret Sara!

2009-10-09 @ 12:32:25
Postat av: Anonym

Snygg du är i håret!

2009-10-09 @ 12:33:54
Postat av: Anonym

tack. vem? :)

2009-10-09 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0