befinner mig hos pappsen

lite osocialt inlägg innan kanske (a) men jag var bara tvungen att kolla av mig på tvn lite. nu befinner jag mig hos pappsen för tillfället. men ska snart köra till mamma, hon brukar ha maten klar vid halv sju så får väl pallra mig dit i tid. men något som jag bara måste säga är att vår klass springer milen imon (y) jag kommer inte alls att vara död efteråt, nejnej!
ikväll funderar jag på att fota lite grann! men jag måste också hinna med idol och egentligen någon datauppgift som ska vara inlämnad denna veckan. men jag gör nog den över helgen och skickar den på söndag.
annars har jag absolut noll planer för helgen. så är det någon som har en trevlig överrasking så tar jag gärna emot den!
jag är partyyyyysugen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0