day goes to night

tell me about it, stud!

haha, ja jag kollar på grease. känns som om alla mina filmer är igenom kollade någon gång för mycket.
så det fick bli denna. det var länge sen jag såg filmen + att jag diggar låtarna!
kan ju typ alla utantill med.
idag var jag hemma för att mitt huvud strejkade.
klockan var runt ett och jag skulle laga mat. pannkakor tänkte jag, går både snabbt och ganska gott.
det första jag kollade var om vi hade några ägg hemma. jag hade tur, det fanns ett kvar! blir ju några pannkakor åtminstone. bättre än att vara hungrig hela dagen? :) 
HELVETEHELVETEHELVETE! jag tappar det i golvet och smack sa det så var golvet kladdigt och jag blev utan mat.
för självklart så ville jag göra maten snabbt och då tog jag ta en massa andra saker på samma gång som ägget, och hade inte tillräckligt med fingrar så ägget gled ur handen lite snyggt.
resultatet blev att jag fick leva på mackor, och nu har jag smällt i mig en pizza.
så går det om man har lite för bråttom.





själv har man ju sovmorgon till ca 10.00 imon :)
dag lär väl bli till natt för min del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0