dagens evenemang

Hej!

var inte så länge sen jag kom hem från punti. vi kollade på the grudge med lite trevliga människor.
säger bara en sak; hans källare är inte lite läskig :O haha!
sen stack vi hem när filmen var slut. mamsen fick komma och hämta mig och julia, för vi var lite skrämda efter filmen.

annars har dagen varit lugn och skön, började hemma i soffan och fortsatte över till en fortsatt möblering av mitt rum. vid halv tre drog jag, julia och filippa till gokart-hallen där vi skulle äga punti, kalle och anton lite i gokart. :) hahaha. det var riktigt kul!

jaha och nu då? jo, nu befinner jag mig nergosad i sängen framför en film. alltid lika mysigt!
men jag säger väl godnatt nu då. pussss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0