nu ska jag gotta ner mig i sängen

nu ska jag gotta ner mig i sängen framför sunes jul!

idag var jag sjuk på morgonen så jag var hemma från skolan.
sen hade jag och julia bestämt att vi var tvugna att åka in till kalmar
idag för vi skulle ha lite saker till maskeraden som är imon ju.
men tro det eller ej, men vi åkte in för att hitta ***********.
hittade vi några, nej! vi sprang seriöst runt i hela kalmar stad
och letade efter sånna, vi frågade i varenda affär om de visste
någon annan affär som kunde ha sånna. men det hjälpte inte.
men något fick vi med oss hem åtminstone. suger men duger!
för imon får vi fixa det på egen hand istället. hihi, det blir nog bra.

men som jag sa. sunes jul, clementiner och glögg! så får de bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0