lilla farfar

fyfan, farfar kom nyss in i mitt rum och jag satt och lyssnade på musik och pluggade och var allmänt inne i mikrokonsumenternas värld. sen hörde jag någon bakom mig. seriöst hoppade jag till och böckerna flög minst en meter upp i luften. lilla farfar, man får inte skrämmas!

annars är jag glad för att första tentan (i religion) är avklarad.. men nu väntar nästa redan på fredag och då är det dags för mig att visa upp mina stora kunskaper i natur.
så vad gör jag? jo jag sitter här med pennan i ena handen och boken i andra och försöker mig på att få in lite kunskaper inom natur i mitt huvud. och nej, det går inge vidare.
men något som är skönt är att det är träning vid halv nio. liten paus får man ju i alla fall då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0