back to school, again!

aaah, jag är skidsugen. pappa och jag sitter här igen och kollar på stugor/lägenheter uppe i åre.
vi hittar en del bra faktikt. så pappa lär ta och boka ikväll. fast det är ju flera som ska med och kanske lite egoistiskt att göra allt utan att kolla med dom andra så dom med gillar det :)
från det ena till det tredje så började skolan idag. känns som om loven bara kommer och går hela tiden. haha jag vill ju förståss att de ska komma, men inte gå!
dygnsrytmen är ju helt annorlunda under loven och jag hade inte riktigt ställt dygnet till rätta igår, så jag passade på med en sovmorgon och sket i frukosten. vilket jag lite senare ångrade starkt! min mage kurrade HÖGT redan på första lektionen och mådde illa fram till lunch. när vi nästan var vid matsalen mötte vi stefan som typ varnade oss för att gå och äta. matsalen hade någon "energivecka" och maten gick tydligen inte att äta.
han hade SÅÅÅ rätt. när vi kom fram till maten hörde man alla i kör typ " naeee, vad fan är det här?"
klumpigt, kladdigt, äcklig. precis rätta orden. jag tog en tugga och puttade bort maten direkt :O ska jag vara ärlig så vill jag inte veta vad det var för något.
hela veckan ska det vara konstig mat?
hum.. på torsdag - gul morotssoppa? sååååå frestande det låter när man ser det.
tur vi bara går i skolan tre dagar denna veckan.  
för på fredag morgon bär det av mot malmö, kulturresa! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0