ångest som satan

sitter och kollar emmabodas gästbok och ser att lottningen för första julkul helgen kommer ut senare ikväll. wiehoo!
nu kan man ju bara hoppas att man hamnar i en kul grupp, och inte bara med de vanliga lagen som vi alltid lyckas hamna tillsammans med.
annars har söndagen spenderats uppe i sporthallen, slutspel för damcupen!
men jag gick hem då emmaboda förlorade semifinalen. men jag har inte hört hur den matchen om tredje och fjärde plats gick.
och USCH vilken ångest jag har nu, riktigt jävla mycket. har inte pluggat någonting över lovet & det kommer jag sannerligen att ångra de kommande dagarna. varför är jag så dummmer? min tisdag kommer att bestå av P-L-U-G-G och lite till plugg.
nej, nu ska pappa och jag kolla skidresor (y) måste hitta något bra boende i Åre till ca 10 pers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0