all day long

efter en aningen försen uppstigning var det gäller allt jag har att göra i skolväg så har jag slängt i mig lite frukost och är redo för att plugga all day long (egentligen inte, men tyvärr måste jag).
men för att göra det lite trevligare, kanske en fika lite i pauserna så drar jag mig upp till farmor och farfar och sätter mig och gör allt där istället. vad jag vet gillar farfar allt vad som heter religion, kanske kan få några bra tips från honom!

jag ser för j-ä-v-l-i-g ut just nu! gick och la mig med blött hår igår, vilket jag till mig själv inte rekommenderar för morgonen därpå har jag förvandlats till en trollunge. måste bara fixa till det lite i alla fall innan jag kör.

pussselipusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0