30 november.

kom nyss på att min gamla header inte passade riktigt i med tiden.
så jag gjorde en lite juligare som passar bättre ett tag framöver.
en enkel men helt okej, tycker jag iallafall.
dagen i sig har varit bra. skolan flöt på snabbt och religionen var inställd.
ett besök på fenix förberedde även mig, julia och filippa väl inför all julmat och allt julgodis de kommande veckorna.
hahahaheheihhihi, vi får seriöst hålla oss borta därifrån tills efter jul :O
käre nån.. vi är där allt för ofta!

mina julkänslor börjar krypa fram riktigt nu.
soffan där vi brukar lägga alla julklappar börjar lite smått
fyllas på, men det är riktigt mycket plats kvar för en massa mer.
idag är det den 30 november och imorgon byter vi blad i almanackan.
december står på tur och det får mig bara att länga till julen.
hohohoo, imorgon börjar julkalendern och jag tänker baske mig kolla på den.
men jag är riktigt besviken på att dom inte kan hålla samma mått som för några år sedan.
jag menar... när karusellerna sover, sunes jul, pelle svanslös, julens hjältar
OCH MYSTERIET PÅ GREVEHOLM?!?!?!?
jag är lite ledsen för dom inte är lika bra längre :'(

whatever, nu ska jag kolla lite på tvn och sen sätta på någon gammal bra julkalender och kolla på resten av kvällen. låter inte det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0