vimsdag på ikea

men oj, det var visst ett bra tag sen jag skrev!

vet ni, när alla andra nior roade sig i polen låg jag faktiskt hemma och spydde istället. skitbra tajming sara!
usch, jag blev så himla ledsen när jag inte kunde hänga med, jag försökte verkligen, jag tog mig till bussen men fick hoppa av precis innan vi skulle åka. bläää!
men, A idag steg jag upp kvart i åtta. halv nio körde vi till torsås och lämnade kalle på zonläger, pappa och jag körde vidare till kalmar & mediamarkt m.m. sen gick vi faktsikt in på ikea med, vi koncentrerade bara oss på mig och mitt rum idag. och då är det ganska roligt. pappa och jag vismade runt lite snyggt och gick säkert tre rundor innan vi hittat allt. vi hade även lyckats att gå förbi en del två gånger.
men tillslut hittade vi en hel del, fast soffskiten ville inte få plats i bilen så vi får hämta den nästa helg istället med släp. så jag blev lagom sur när vi inte kunde ta hem den! sen fanns det ingen fin tv-bänk och inget fint sängbord eller vad det heter. så vi får väl kolla vidare någon annanstans.
när jag kom hem mekade jag ihop soffbordet, lampan & lite. grillning och melodifestivalen hos jonas, lena och kajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0