i sista sekund


nu sitter jag här även idag och pluggar på fysikskiten, atom-och kärnfysik. meningslöst tycker jag, för jag är inte ett dugg intresserad. som alla andra nior så gjorde jag nationella i matte idag, skulle inte tro att det gick något vidare, för jag tyckte det var rätt svårt. men vi får väl vänta och se vad resultaten blir. 

aaaaaaaaaaaaaah, nyss kom mamma med mitt nya pass som jag tog i förra lördagen. det var verkligen i sista sekund, för på måndag åker vi ju till polen & det hade varit snyggt att komma med ett för gammalt pass.
finns nog inte många som tycker att man blir särskilt bra på det kortet och jag är inget undantag, men sen kollade jag på gamla pass & fyfasen, jag har inte skrattat så mycket på länge... hihi :)





                                                                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0