pengarproblem?

fint väder och allt när vi är lediga, supernice!
min dag började klockan 09.30 då jag steg upp, gjorde mig en god frukost och satte mig vid tvn en halvtimme kanske.
sen frågade pappa mig om jag kunde klippa gräset åt honom idag för han hade så mycket annat att göra.
pengar är det som kommer att fattas under hela sommaren så det är bara att tacka och ta emot!  lite pengar problem för min del eller, nejnej inte alls!
nej men jag klippte gräset och hjälpte pappa att tvätta lite på planket som jag ska måla om i sommar. sen blev det vattenballongkrig med kalllllllee, hehehehihihi.
jag vet inte om pappa och jag kör till ikea lite senare och hämtar min soffa, men jag vet inte säkert hur det blir, fårseee.
men skulle kännas riktigt skönt att få dit soffan idag, för nu står mitt nya soffbord ensamt & till ingen användo.
neje, nu ska jag inte sitta här mer utan får passa på att vara ute när vädret tillåter.
just nu känner jag bara för att umgås med någon, julia isf. men jag vet inte riktigt vart hon håller hus idag? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0