nu är jag hemma...

nu är jag hemma från stan, handlade lite tillsammans med lisa och ronja. alla tre hittade en hel del.
jag är glad för att jag har hittat allt som jag ska ha till skolavslutning och bal, det känns skönt att slippa tänka mer på det.
uschuschhahaha, när jag ronja och lisa var på donken skulle alla tre kissa på samma toalett lite snyggt.
sen kollade vi inte så noga vilken toalett som vi betalade för, när vi gick in så kom vi på att alla tre fick knappt plats. eller jo men vi fick stå på varandra. jaja i vilket fall så kom jag längst in och sen kollade jag typ neråt och såg att jag stod i en pöl som var på golvet. " haha, säkert kiss", sa jag!  sen när jag öppnade toalocket så var hela jävla ringen nerkissad, och jag menar HELA ringen. för det första kom vi på att det säkert var en kisspöl som jag stod i och sen så var det så äckligt så vi gick ut och tog den andra toan. fyfan så snuskigt det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0