lagom snygga ben..

jahopp, fredag igen då! lika härligt varje gång.
skoldagen slutade med idrott och orientering, fyfan, jag hatar verkligen det. benen är helt uppriva av grenar och sen lyckades jag även att nessla mig någon gång. så nu känner jag att dom är lagom snygga. men nu är jag hemma i alla fall. & snart blir det dusch och sen en film.
imorgon vill jag till stan för jag behöver köpa balskor, avslutningsklänning & ett par taights. sen vill jag även ha ett par gladiatorsandaler och en bikini men det får nog vänta, om mamma inte är hygglig och köper det åt mig, men jag skulle inte tro det! :) hahaha
Ikväll blir det lungt och skönt, måste börja tänka på vad jag ska ha för packning till polen & kanske börja packa det som är möjligt redan ikväll.

ha en bra dag/kväll. 

Kommentarer
Postat av: ronja

ja nästan ;) fast den här var från forever21 tror jag :)

2009-05-08 @ 14:52:51
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: madde ;)

jag blev så sur på orienteringnen, hittade alla, men sen när jag kom till 10:an så gick de inte längre :S men när jag kom hem hade minsan min bikini anländt :D:D:D du kan ju checka om dom har en sånrosa beondau-bh överdel om du ska in på hm ;)

2009-05-08 @ 22:26:04
Postat av: johanna

hahahahhaha jag vet hur det känns sara !

jag har rivsår över hela benen (y)

2009-05-09 @ 09:46:48
URL: http://johannnnnnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0