inlämningsarbete och strejkande datorer

åh jag blir verkligen galen.
det började med att jag kom hem, satte igång datorn hos pappa i hopp om att den skulle fungera idag ( den fungerade nämligen inte igår ) och såklart så strejkar den när man verkligen behöver den. men okej tänker jag, det är väl ingen big deal, jag kör till mamma istället. jag sätter igån datorn, efter 15 sekunder så bara lägger den av, jag provar några gågner och den gör likadant hela tiden :O så nu är båda jävla datorera sönder & jag skulle lämna in mitt arbete om leonardo da vinci, ( vi jobbar nämligen om konsthistoria ).  men idag var peter räddaren i nöden och körde hit med sin dator, så nu är jag halvklar med arbetet i all fall.
sen har vi ju grädden på moset också. jag tänkte att jag skulle ringa julia och berätta det och så, tror du inte telefonen lägger av då :O och den typ dör, och den hade även suttit i laddaren hela dagen, så jag pratar med mig själv en stund innan jag märker att det inte längre finns någon i andra luren. sen ringer farfar och efter ett tag gör den likadant och sen ringde jag julia igen och då gör den samma sak igen! åh, bra dag verkligen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0