hejdå våren & hej sommaren

hejhej.
idag har mitt solande fått ett resultat, det syns riktigt mycket! men nu känns det som om jag även bränt mig lite här och var. inte bra, menmen.
men gud vad jag gillar dagar som denna, det finns ingen bättre ju. har varit ute och solat från klockan halv tio till halv tre. i mitten där någonstans hjälpte jag pappa att måla planket.
vid halv fyra åkte vi till farmor och farfar för att det är ju mors dag, efter det åkte jag till mamma, hon hjälpte mig lite med fysiken och sen hade jag köpt en after eight till henne, men smartsara hade glömt den hemma hos pappa!  så jag får ge henne den i efterskott en annan dag.
men ikväll blire tidig läggdags, det känns som att det skulle vara något jag behöver. lite film innan troligvis!
jag säger bara hejdå våren och hej sommaren.  det är ju faktsikt inte riktigt sommar förens imon, 1 juni. fast jag tycker att det har varit som sommar ett tag nuju.
men pusss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0