28 maj

jag skyller på mammas dator, den har faktsikt inte blivit lagad förens igår. det är därför jag inte har skrivit på nästan en vecka. idag gick jag inte till skolan, inte p.g.a att jag var sjuk men jag var tvungen att läsa min engelska bok och skriva recensionen idag, och jag kände att om jag gick i skolan hela dagen skulle jag antaligen inte hinna klart. så jag var hemma och läste istället. sen när jag satt och kollade på tv i eftermiddags så small det till som bara den och fönsterutorna skallrade, sen blixtrade det då och då & samtdigt öste regnet ner, usch jag gillar inte åskan :(

igår var vi i kalmar med klassen, vi började med att åka tåget vid vid tjugo i tio. sen gick vi direkt till ett museeum där vi skulle hasa omkring i en timme, alla var lagom taggade. men innan vi gick in fick vi reda på att det gömde sig ett något lockade cafe där inne, så vi sprang direkt dit och fikade och sen fick vi gå efter en halvtimme. så det enda jag såg där inne var cafet.
i alla fall, det blev stan med julia och madicken en stund, hittade lite på gina tricot som jag gillade, men när jag skulle ta ut pengar SÅ HADE JAG GLÖMT MITT KORT HEMMA. jag kände mig ganska slarvig att jag inte kunde kolla om jag hade med det innan jag gick till tåget. men jag ska till stan i helgen igen och handla det sista inför balen & detdär på gina.
sen skulle dom som ville spela lagergame & vi var en hel del faktiskt, som lagkapten i vårt lag drev jag oss till förlust! haha nejmen, vårt lag var överlag lite mer avvkatande än det andra. så det sket sig. hahaha
efter lasergamet blev det genast väldigt bråttom att dra sig mot tåget. det slutade ju med att det var något fel på tågen och vi fick vänta evigheter på buss. ja, det var den dagen det iaf.

nu ska jag kolla på film och sova! godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0