090518

nu har jag proppat i mig en x-allt pizza & är redo för fotbollsträning. okej, jag vet att det inte var rätt mat att äta, men jag kom hem ashungrig och vi hade ingenting annat att äta hemma. men i frysen hittade jag pizzan och det fick bli den i vilket fall. idag räknade jag & julia ut hur mycket pengar vi kommer att göra av med de kommande veckorna.  det var inte lite,
  • liseberg typ 700-800
  • springbreak typ 400
  • avslutningströjan 100
  • balen 110
  • lasergame 100
  • blommor till mentorerna 50 kanske
och en massa småsaker.

men hörrrrni, imorgon ska jag äntligen slinga håret & klippa det. men hur, som innan eller något nytt?
kom gärna med något/några förslag.




     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0