090504

då var första dagen på veckan avklarad. filippa, julia och jag blev klara med vårat teknikarbete, jag är snart klar med min pall & har ingenting att göra på slöjden så nu flätar jag ett armband, astråkigt!  svenska sista lektionen, vi kollade på en film om wilhelm Moberg, väntade typ bara på att farmor eller farfar skulle dyka upp där i högen, men nejdå. hahahah
det hade inte förvånat mig i alla fall.
nu blir det plugga järnet på fysik och histora, två prov denna veckan och sen är det nationella C-delen i matte imon, jag kommer inte kunna något ju.  men på måndag åker hela nian till Polen över veckan, det ska bli kul faktikst. och efter det så skulle jag inte tro att det är så många fler prov!
ikväll vid sju blir det träning men jag vet inte vart för någonstans riktigt, får väl ta reda på det...

Nu- först lite mat i magen, göra en kopp varmt te och fram med böckerna och ha tråkigt fram till halv sju!
hejdåråååå.


                  

                      bilden är från helgen i kristianstad, då hela släkten varit där för att
                      min kusin konfirmerades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0