vattenkrig och blöta kläder

idag har det inte varit mycket till skola, vad jag tycker.  de flesta lektionerna slipper vi ju för att vi t.ex är färdiga i slöjden, tekniken m.m sen hade vi svenska i ca 10 minuter, väldigt onödigt eftersom innan dess hade vi håltimme i två och en halv timma och sen var det bara svenskan kvar.
vattenkrig mellan mig och pavic, filip och julia slutade med att filip halkade lite lagom snyggt i korridoren, mina ljusgula tröja blev så blöt att man såg hela bh:n igenom + att håret var asblött och lockade sig lite gulligt, julias tröja skulle man kunna kramat ur. så vi gick igen till mig och bytte om till någon torrare. haha men kul var det.

jag tror inte att jag har så mycket för mig ikväll, så jag går nog ner en runda och kollar när dam A spelar mot karlskrona.
så får det nog bli tror jag.

sisådär, nu har jag nog inte mer att skriva
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0