plugg, jordgubbar och mjölk

nu har jag precis pluggat färdigt på tyskan, det var inte så mycket som jag trodde.
men för att göra det lite roligare när jag pluggade så förberedde jag en stor djup tallrik med jordgubbar och mjölk. MUMS, skulle kunna ha det som godis. fast såhär tidigt är jordgubbarna skitdyra, 1 liter gick på 40 spänn.

man får en himla massa sommar feeelings när man äter jordgubbar ju.
därför lägger jag ut lite sköna sommarbilder.


 
mumsiga jordgubbar











solnedgång från julias terras i sommarstugan på öland, kanonfint!




Kommentarer
Postat av: julia

åh, vi måste mysa mycket på den terrasen på kvällarna i sommar tycker jag allt! :)

2009-06-05 @ 19:02:08
URL: http://jjuliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0