no mooooore homeworks

tjabbalabbala

regn&rusk och vi slutar om sex dagar. vädret får verkligen skärpa till sig nu, vi går faktsikt bara ut nian en enda gång.
idag hade vi sista riktiga lektionen på högstadiet. nästa vecka blir bara chill typ. + att igår var sista dagen jag pluggade på ett bra tag! fasen så skönt... har varit riktigt less på alla prov och allt på sista tiden.

  • måndag - börjar vid lunch då klassen ska äta ute på restaurang, därefter tar vi oss till simhallen och har lite olika aktiviteter på baksidan
  •  tisdag - hela dagen kommer att gå åt till att öva på cabarén för oss nior som har detta. för de som ej är medverkade är det friluftsdag.
  • onsdag - det enda som händer är att det ska komma ett band och spela, ca 2 timmar. bandet heter på G och jag har ingen susning om vilka detta är! sen skulle jag tro att vi ska öva resten av dagen på cabarén eftersom det är uppvisning för alla föräldrar på kvällen.
  • torsdag - WIHOO, vi går ut nian, något i alla falllll! :D fast att jag är mycket avis på dom som tar/tagit studenten!
    på morgonen visar vi upp cabarén för eleverna och vid två tiden är det kyrka m.m. vid åtta är det bal.
  • fredag - SOMMARLOV, & vi drar till liseberg!  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0