lovely monday

puh, nu är jag inne och har tagit en paus från solen, den steker verkligen. sjukt varmt är det att sitta ute!
jag tänkte berätta lite mera om veckan nu då.
tisdag-fredag var jag och min lillebror i vadstena, det var mest sol & vad i Vättern. det var riktigt skönt att bada där.
där uppe fick vi ju även reda på att Michael Jackson - king of pop, dött. riktigt sorgligt!

på fredagseftermiddagen när vi kommt hem med tåget packade jag bara om sen drog vi till öland och kom igår.
somsagt tog jag årets första dopp i havet. det blev även en massa sol & grillande.
igårkväll hann jag även med julia en sväng, direkt när jag kom dit körde vi till loafallet och tog oss ett snabbdopp, sen solade vi en stund och sen drog vi hem, därpå gick vi och köpte oss en glass sen körde jag hem.

men här kommer lite bilder från vadstena och öland.

Vadstena:

vincent - min otroligt söta kusin


dom bor så himla fint med vättern utanför dörren, fast i det här fallet så
ligger den åta andra hållet.


på kvällarna tog vi ner all mat och åt i parken som ligger mellan vättern
och deras lägenhet.


vi satt varje kväll och kollade på solnedgången, så sjukt fint!

Öland:

jag tog nästan inga bilder på oss som var där, utan mest på annat


haha, pappsen i sin lagom snygga keps påväg mot havet.


Havet, här har vi spenderat många kvällar i alla år.


Jonas, ligga taggad som alltid





somsagt, tog mest bilder på massa annat

Sen han jag även med julia en sväng:


nehe, ut i solen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0