lazy days

åh, nu funkar det igen!

fasiken så lat jag känner mig, de senaste dagarna har inte hänt någonting. jag har stidigt upp mellan 11-12 och sedan tillbringat ett antal timmar vid tvn. som idag t.ex då min lillebror väckte mig vid 12.10 och sa att farmor skulle bjuda på mat hos henne vid 12.30. ajaj, 20 minuter på mig, jag var så glad!  vi hann i tid och åt och fikade lite sen drog vi hem igen. anyway, efter midsommarhelgen så ska jag ta tag i att rensa trädgården som mamma har gett mig som "sommarjobb".
ikväll måste jag packa till öland. vi åker i morgonkväll och blir borta tills söndag. på fredag blir det först julia en sväng och sedan vidare till köpingsvik och sen sover jag även där. sen på lördag åker jag tillbaka till våran stuga där resten av släkten är.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0