idag är jag glad

idag är jag glad, jag fick reda på av min historialärare att han inte sänker mig i historia. så jag får alltså behålla mitt vg. har varit ganska orolig över att jag inte skulle få ha kvar det. jag får även ha kvar mitt mvg i svenska & sen kändes det som att jag gjorde ganska bra ifrån mig på fysikprovet även om det var svårt. ( peppar peppar )
ikväll ska jag plugga för sista gånen på ett bra tag. vi har endast ett litet förhör i tyska imon och sedan är det slut på att det hemska. idag har jag även rensat ut i mitt skåp, har endast 1 liten bok kvar & det är textboken i engelska som jag ska lämna in imon. sen är det tomt. fasiken så skönt att sluta högstadiet. fast jag måste medge att vissa saker kommer att bli ganska tråkigt att lämna. kommer säkert att lipa på avslutningen. haha!

när jag kom hem från skolan så började det nästan direkt att köra en massa flak med glada & skrikande studenter! man blir så glad för då känner man att det faktiskt är nästa torsdag som vi slutar! :)

men nu serrni så ska jag ta mig till frysen och ladda upp med lite ben&jerry's framför något intressant på tv, annars en film!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0