sol, bad och nyplockade smultron

som jag längtar till första august nu, två avslappnande veckor i turkiet skulle inte sitta helt fel.
det blev lite tråkigt att himlen molnade igen, fast varmt som sjutton. har precis kommit ut ur duschen, känner mig mycket fräschare nu efter denna värme, man svettas as hell ute.
nu tror jag att det blir lite tv för min del, om inte så tar jag nog med min älskade kamera och går ut och fotar lite.
annars är det bra, bar liiiiite trött, sov ca 4-5 timmar inatt, kunde inte somna förens klockan var fem & då gick jag även och la mig klockan tolv. att det har varit så varmt har jag nog aldrig varit med om, det var 27-28 grader inomhus. både pappa och jag höll på att dö, både var upp vid klockan tre och drack en massa osv. ingen av oss hade sovit en blund! fyfan jag gick nästan ut och la mig på balkongen. deet gjorde jag inte, men jag tänkte. men sen vaknade jag vid klockan åtta, för jag visste att vi skulle till loafallet och bada tidigt, men tydligen inte så tidigt, så jag somnade om till klockan var nio & gick upp då istället, fixade mig, åt frukost och sen mötte jag upp julia vid ica för vi skulle handla lite fika  som vi skulle ha med oss.
när vi ändå var i farten tog vi både ica och konsum, varför inte slå till på stort? nej men vi handlade inget på ica för julia kom på att hon var tvungen att springa förbi automaten, så vi smet ut lite snyggt och sen tyckte vi att det var pinsamt att komma in på ica igen, så vi tog konsum istället. nåväl, när vi handlat upp oss körde vi ur till loafallet där ronja och lisa redan var. efter ett tag kom även linus och gjorde oss sällskap. vid ett stack jag till farmor och åt spaghetti och till efterrätt massa nyplockade smultron som jag var ute och plockade till mig själv. hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0