hejsanhoppsan

hejsanhoppsan!

har alla haft en bra midsommar? :)
min blev ju inte riktigt som planerad. jag skulle egentligen varit i köpingsvik tillsammans med mina kära kompisar. men.... jag låg istället nerbäddad i sängen på öland! <3
fyfasen så dåligt jag mådde!  men jag kunde som tur väl va ta mig upp framåt eftermiddag/kvällen och äta midsommarmaten & trycka i mig lite tårta och umgås med släkten. på lördagen var jag mycket bättre, men huvudet värkte lite då och då & näsan rann konstant. kul att vara fökyld nu. aja, vi kom nyss hem & klarade oss förvånadsvärt utan kö hela vägen hem.
nehe, man får någon speciell lukt när man varit i stugan och det sätter sig i både kläder och hår. så duchen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0