heja mig!

men otroligt bra sara!
tränade innan & skulle gå hem till mammsen, & jag tar liksom aldrig med mig någon nyckel till träningen.
när jag kom hem så var varken kalle eller mamma hemma! ingen mobil eller nåt & tunna träningskläder i detta rusket! snacka om att jag frös ihjäl i en halvtimme på trappan.  sen tänkte jag att det inte var någon ide att gå till pappa och kolla om han var hemma, eftersom att kalle tränade och pappa är tränare så var det ju självklart att han skulle vara där. men efter en halvtimme fick jag nog av kylan så jag gick till pappa ändå, och hemma var han! tur i oturen! visst var det skönt att han var hemma så slapp jag frysa häcken av mig, men det var ju synd att jag inte gick hit direkt.
men nu har jag kommit in i värmen i alla fall, ringde nyss mamma och då var hon utanför vissefjärda så det skulle ta ett tag innan hon kom hem. men jag har lite att stå i så jag måste gå tillbaka nu! :)
och alla ni som inte slutat skolan än önskar jag en riktigt hälrig skolavslutning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0