godkvällll

nu är jag hemma från fotbollen, det blev en vinst med hela 5-0. har även hunnit att trycka i mig en massa mat. rostbiff & potatissallad. (y)  men jag vet inte riktigt vad jag känner för attt göra nu, antingen sitter jag här och häckar, eller vore det gott med en kopp te framför en film, för jag känner mig lite krasslig i halsen & då brukar te vara den perfekta lindringen.
jag får nog tänka på saken en stund, kan inte riktigt bestämma mig. men inte gör det något för jag har ju sovmorgon till tjugo i tio så ikväll kan jag lägga mig senare. ( haha, låter nästan som om jag har bestämda läggtider. )
men ni får alla ha det så bra, så hörs vi imon! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0