back again

kass uppdatering, jag är medveten om det! men jag har farit fram och tillbaka denna veckan och har inte varit hemma någonting. i tisdags åkte jag till vadstena, hade tänkt att blogga där under dagarna. men nej, deras dator hade tydligen kraschat så det blev inget med det, i fredags kom vi hem var hemma i någon timme sen stack vi till öland.
men nu är jag hemma och jag har haft en kanonvecka. det har varit sol och bad hela veckan, igår tog jag även första doppet i havet, fasen så stolt jag är! haha nej men det var så himla kallt, skar för sjutton i benen. men jag tog min igenom det, men det tog ett tag innan jag doppade mig.
yesyes, för tio minuter sen betalade pappa resan till turkiet i två veckor, fyfasen så skönt det slka blir att komma dit och bara slappa. så den 1-15 augusti befinner jag mig i Alanya tillsammans med mina kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0