a cup of tea

en kopp te och invirad i en mjuk filt framför en james bond film. oh så gosigt! jag känner mig faktiskt lite dålig i min hals och då föredrar jag en varm kopp te, det lindrar faktsikt ett tag.
klockan börjar närma sig sex och då ska jag och lite andra tjejer ha det trevligt hos julia.
vi funderar även på att gå ner en sväng förbi affären och kolla om vi kan hitta något att knapra på under kvällen.
om jag får gissa en gång så tror jag att vi kommer hem med ca 5 kilo godis & några liter läsk.
på eftermiddag/kväll bär det av till sommarstugan på öland. fasen jag gillar verkligen att vara på öland. det är nog det som jag mest längtar till när jag säger att jag längtar till sommarlovet, då menar jag nog i stort sett att jag längtar till öland.
tänk er, man slipper all stress, lata dagar i solen, grilla varje kväll, bada & gräva ner tårna i de fina sandstränderna, solnedgångarna vid havet och bara ta det allmänt lungt. så skönt!
nu.. fixamig&köratilljulia. ha en bra kväll, för det har jag bestämmt mig för attt ha.


nu kommer denna bilden igen, men jag kan inte rå för att jag
tycker solnedgången på öland är sjukt fin. visst är den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0