090622

det är ju jättefintväder ute idag, så ska inte vara så långvarig!
jag visste att det skulle bli bra väder idag så jag hade ställt klockan på halv tio, men jag var så sjukt trött att jag dissade klockan och vaknade vid tolv sen istället. tog en tidning & gick ut och la mig i solen. nu har jag precis ätit och ska ut en sväng till.
åh, jag som verkligen har varit extra sugen i år på att åka utomlands. nu har vi bokat två veckor till alanya, turkiet, tillsammans med mina kusiner. jag var engetligen inne på grekland, jag har alltid tyckt om att vara där. men de andra ville till något nytt ställe och det är väl bara att hänga på antar jag? :D haha jo, det är ju mer än självklart att jag ska. whatever, sol & värme!
men imon tar kalle och jag tåget vid halv nio till linköping. ska sprendera några dagar i vadstena hade vi tänkt, hos släkten. sen till helgen blir det öland igen. så ikväll blir det packning till både vadsten och öland, eftersom att vi komme hem på fredag & åker på fredag.
men nu solen, så ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0