wonderful evening outdoors

har suttit ute med pappa på trappan och bara tagit det lungt ikväll, mysigt tillsammans med detta underbara väder ju.
det verkar även som att mina vänner har kommit in på de linjerna som de sökte som första val, dock har jag inte pratat med alla än men grattis till de 93:or som kom in på sina första val och ett särskilt stort grattis till mina vänner!
ikväll/imon så måste jag packa. för imon efter lunch så åker jag och julia till hallarum med mamma och peter. ska blir skönt, bara vädert håller i sig så tror jag att det blir en toppenhelg. måste ju även försöka att få upp julia på vattenskidorna. (y) jag är åter hemma på söndag igen och tidigt på måndag morgon åker jag till stockholm och har lite allmänt trevligt i tre dar. 
 

och den 1 augusti är saris påväg till turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0