kommer inte på någon rubrik

jag måste sluta att börja inlägget med en "ursäkt".
men haha, det stämmer ju faktsikt, under sommaren har jag varit usel på att uppdatera.
men nu är jag här i alla fall.
bergkvara med tjejerna blev lyckad. till en början lite segt med kvällen drog igång riktigt bra tillslut.
dagen därpå körde mamma mig och kalle till kalmar där pappa hämtade oss och vi körde vidare till öland.
dagen därpå kom även våra kära kusiner från kristianstad och gästade oss. nej, det är ju deras stuga med men de är inte där så ofta eftersom det är en bit att köra, så det är så himla kul när dom kommer.
haha, vi satt och pratade massa om vad vi tycker att vi ska hitta på när vi kommer till turkiet, 2 veckor endast på playan utan omväxling blir lite uttjatat kanske, så någon utflyckt måste vi ju kunna trycka in någonstans.
något som jag verkligen måste göra innan vi åker (nästa lördag) är att shoppa en massa kläder som jag ska ha med mig, jag har inte tillräckligt med sommarkläder för två veckor känner jag. men sen är jag även sugen på att spara mina kläder och handla upp mig med en massa höstkläder innan skolan börjar, ja allt går ju inte ihop sig jämt!  med det löder vi nog på något klyftigt sätt.





dagens består av bilden ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0