tagggggggar

taggggggar inför ikvälll minsann, då det blir bergkvara med de mest efterlängtade tjejerna!
men först så ska vi alla träffas hos julia vid fyra och ha lite förfest.
men först måste jag hinna med att laga mat + äta. duscha, välja kläder, platta håret och sminka mig. så jag börjar känna att det är på tiden att börja nu. eftersom att pappa dissade mig igårkväll och drog till öland så får jag laga maten själv, då jag tror att det bara kommer att blir något enkelt (dvs pasta med baconsås) haha, till 90% blir det de när jag själv lagar maten.
på söndag har jag bestämmt mig att ta tågen till kalmar och där hämtar pappa upp mig (och kanske lillebror) och åker tillbaka till öland. hör hört att mina kusiner just nu befinner sig där med. och jag måste säga att det är en aning trevligare och roligare när man är flera där.

asså, jag tycker att ni ska ha en bra lördagskvälll för det har jag bestämmt mig för att ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0