sköna ölandsdagar

åter hemma från öland igen. har spenderats många härliga dagar där på sistone.
men idag var vi tvugna att köra hem eftersom både kalle & jag har träningar i veckan och på lördag åker vi ju äntligen till turkiet och innan dess måste man ju fixa lite.
så det blev en alldeles för tidig morgon med tanke på att det blev en alldeles för sen kväll igår. haha nej men vid nio tiden kom ett helt gäng med folk till stugan och gjorde oss besök. vi hade riktigt kul! elin, hedvig & jag gick ut på en spännande bajsrunda med tre hundar, kortspel och annat hela kvällen, ja ni förstår att det blev en lång kväll.
upp och hoppa blev det vid klockan halv nio imorse. glad var jag inte! haha nej men kanske inte så social mot alla precis. men vadå, jag hade sovit förlite, det måste väl förklara saken... eller? 
när vi väl kom där ifrån och satt oss i bilen var allt jag ville att komma hem och slänga mig i soffan och kolla på film.
men nej någon måste gjort vägen mellan Djupvik, Öland - Emmaboda några mil längre. för fasiken vilken lång tid det tog
(inte längre än vanligt, 1, 30 min) men det kändes som en evighet.

men nu hade jag tänkt ta fram penna och papper och göra en packningslista, (något som jag har börjat göra på sista tiden, för annars är det stor risk att jag glömmer något viktig) haha, skulle ju inte förvånat mig om jag står där som ett fån och inte kommer in för att jag glömt passet. så kul ska vi inte ha det, så med det är nog bäst att jag sätter igång nu. för två veckor krävs det en packningslist så jag vet att jag har allt innan!
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0