måla måla måla

dagen har bestått av målning av planket. jag måste säga att det var tråkigt, men det måste ju göras.
det får nog bli en fortsättning imon eftersom att det inte är färdigt än. om en stund ska jag börja packa det som kan packas redan nu. men smink, plattång, tandborste m.m kan jag ju inte packa förens samma morgon som vi åker.
ahaaaaaa,  nu kom jag på att både systemkameran och digitalkameran är urladdade så jag måste springa upp och sätta båda på laddning, haha jag hade varit asglad om de var urladdade när vi skulle åka.

ikväll blir det saras favorit till middag. kräftor, mumms i love it! jag ljuger inte när jag säger att jag kan trycka i mig hur många som helst, när jag slutar äta beror det mera på att det är jobbigt att äta dom när man måste skala och fixa, men egentligen är jag inte mätt.
men nu så var det packnings time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0