kvällsinlägg

godkväll allesammans! ;p

nu börjar allvarligt talat mina ögon att sjunka ihop, jag vet knappt vad jag skriver. haha jo men det känns typ inte som om jag hänger med. jag tror att jag tänker säga godnatt och sov så gott, för det känns det som att jag kommer göra.
men innan jag pallrar mig upp och gör mig iordning för sängen så måste jag berätta att jag hittat ett riktigt lite mysigt smultronställe på baksidan! haha, eller kanske inte mysigt. men runt niotiden så var jag bara ute en sväng på baksidan och kollade mig omkring lite, för att det var så varmt inne. helt plötsligt när jag gick vid buskarna såg jag något rött som lyste upp framför mig. inte har jag vetat om att vi har smultron. så där satt jag mig en stund och njöt av sommaren. konstigt att jag inte sett det innan, för det var ju ändå inte bara en planta utan hyffsat mycket.

                                                       
                                                                               

                                                       
                       smultronen går knappt att motstå
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0