here and there all the time

uschochfy så dåligt jag är på att uppdatera nu. men jag är aldrig hemma och har ioförsig haft dator med mig, men det har inte blivit av.
i onsdags var jag hemma från stockholm. det blev shopping, grönan & skansen. trevligt!
sedan har jag varit nere i hallarum några dagar och bara slappat. men idag fick mamma köra hem mig & filip tidigt, närmare halv nio för filip skulle till göteborg & jag ska till öland med julia imorgon & vi stannar nog hela veckan nästan. till lördag blir jag antaligen kvar. jag vet inte om vi ska hitta på något särskilt, blir nog massa sol&bad och annat kul skulle jag kunna tro. och på lördag är det bergkvara som gäller.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0